سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نفس های سرد

خبرگزاری فارس: جمع کثیری از مردم کوهدشت در اعتراض به هتک حرمت بزرگ پرچمدار مبارزه با استکبار امام راحل دست به تجمع اعتراض‌آمیز زدند.



به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، تجمع کنندگان ‌امروز در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر کوهدشت تجمع کرده بودند با سردادن شعارهای نظیر حسین حسین شعار ماست خمینی افتخار ماست، خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ... این اقدام سخیف و خائنانه عده‌ای خود فروخته در هتک حرمت با ساحت مقدس امام (ره) را محکوم کردند.
فرماندار شهرستان کوهدشت نیز درجمع تجمع کنندگان به نقش برجسته دانشجویان در16 آذر اشاره کرد و گفت: امروزه تمام دانشجویان معتقد به اسلام و سر فرازی کشور و معتقدبه مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا هستند.
سیروس ابراهیمی افزود: عده‌ای اندک به نام دانشجو نمی‌توانند چهره این عنصر تعیین کنند در پیروزی انقلاب را خدشه دار نمایند.
وی اظهارداشت: اقتدار و سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون صدها هزار شهید است و عده‌ای اندک و سر سپرده بیایند چوب حراج به ارزش‌ها‌ی انقلاب وآرمان‌های شهدا و امام شهدا بزنند.
ابراهیمی گفت: پایه‌های ارزشی و دینی این انقلاب توسط امام خمینی (ره) پی‌ریزی شده و دشمنان انقلاب با آگاهی از این موضوع برای مقابله با افکار امام هم قسم شده‌اند.
وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب بر جایگاه و افکار امام در جامعه آگاهی داشته و از این رو برای جریحه‌دار کردن افکار مردم در ایران، به توهین و هتاکی نسبت به بنیانگذار انقلاب پرداخته‌اند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: دانشجویان ایران اسلامی باید رهرو شهدای 16 آذر و استکبارستیز باشند.
وی از دستگاه قضایی خواست با عاملان این عمل زشت و سخیف که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند برخورد قاطع کند.
در این تجمع مردم کوهدشت ضمن اعلام انزجار از هتک حرمت به ساحت مقدس امام خمینی (ره)، آمادگی خود را برای مقابله با این حرکات دشمن اعلام کردند.
مردم کوهدشت در ادامه این تجمع شعارهایی از جمله خمینی خمینی راهت ادامه دارد، حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد، خامنه‌ای رهبر است خمینی دیگر است، روح منی خمینی، بت شکنی خمینی در حمایت از خط امام و ولایت فقیه سر دادند.


ارسال شده در توسط افشین کیا